Har du god erfaring fra lønns- og personalarbeid og liker å jobbe selvstendig? Vi har nå ledig ett års vikariat, med mulighet for forlengelse, ved vårt hovedkontor i Ølensvåg innen:

Lønn/personal

Arbeidsoppgaver:
Arbeid og ansvar knyttet til lønnskjøring fra A til Å. Oppfølging av lønnsdata og timesystem. Diverse statistikk og rapportering. Relevante oppgaver innen administrasjon og personal.

Kvalifikasjoner:
Utdannelse innen økonomi/administrasjon, men relevant erfaring kan veie opp for formell utdannelse. Erfaring fra tilsvarende stilling (3-5 år). Kjennskap til gjeldende avtaleverk, lover og regler innenfor fagfeltet. Gode IT kunnskaper. Flytende i norsk og god i engelsk, skriftlig og muntlig.

Egenskaper:
Du jobber strukturert og nøyaktig, er fleksibel med gode samarbeidsevner og er faglig trygg. Planlegger og utfører arbeidet for å levere iht. tidsfrister. Det er viktig at du kan yte god service både internt og eksternt. At du er positiv og løsningsorientert, tydelig og initiativrik er viktige suksesskriterier.

For mer informasjon eller spørsmål om stillingen, vennligst ta kontakt med HR-Leder Turid Berge-Olsen på 4888 9938

Søknad sendes tb@olenbetong.no innen 28.02.18. Vi håper å høre fra deg!